Ψάχνετε ιδέες marketing και διαφήμισης κατάλληλες για barbershop ή κομμωτηρίου ώστε να αναπτύξετε την επιχείρησή σας;
Έχετε έρθει στο σωστό μέρος.
Η αλήθεια είναι πως έχουμε γνωρίσει πολλούς, ταλαντούχους barbers, κομμώτριες και αισθητικούς που είναι καταπληκτικοί σε αυτό που κάνουν. Μπορεί, να είναι από τους καλύτερους στον τομέα τους. Αλλά εξακολουθούν ακόμη να προσπαθούν να δημιουργήσουν το σωστό πελατολόγιο ώστε να κάνουν την επιχείρηση τους κερδοφόρα.
Δεν πρέπει να είναι έτσι. Μια επιχείρηση κομμωτηρίου μπορεί και πρέπει να είναι επικερδής.
Το θέμα είναι πως, δεν αρκεί η παροχή εξαιρετικών υπηρεσιών. Οι δυνητικοί σας πελάτες, πρέπει πρώτα απ’ολα να γνωρίζουν ότι υπάρχει η επιχείρηση σας και στη συνέχεια πρέπει να καταλάβουν ότι αυτό που προσφέρετε δεν είναι άλλη μια φθηνή υπηρεσία αλλά κάτι το οποίο αξίζει να πληρώσουν γι’αυτό.
Η αλήθεια είναι..
.. η επιτυχία σας εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό ΚΑΙ στο καλό marketing.
Παρακάτω συγκεντρώσαμε μια λίστα με τις 10 καλύτερες και αποδεδειγμένες στρατηγικές marketing κομμωτηρίου, ιδέες προώθησης και παραδείγματα διαφήμισης που χρησιμοποιούν επικερδής επιχειρήσεις.
1. Η ιστοσελίδα της επιχείρησης

Η ιστοσελίδα σας είναι συχνά η πρώτη επαφή που έχουν οι νέοι πελάτες με την επιχείρησή σας. Μιας και είστε στο χώρο της περιποίησης και της ομορφιάς ξέρετε καλύτερα από όλους πόσο σημαντική είναι η πρώτη εντύπωση που αφήνουμε σε κάποιον και πόσο αυτή μετράει.
Οι πελάτες δύσκολα εμπιστεύονται μια επιχείρηση ομορφιάς, αν η ιστοσελίδα της δεν είναι ελκυστική.
Η ιστοσελίδα σας θα πρέπει να είναι σύγχρονη, να είναι user friendly, να μπορεί δηλαδή εύκολα να περιηγηθεί ένας χρήστης, να έχει responsive design δηλαδή να είναι βελτιστοποιημένη για κινητές συσκευές(mobile) μιας και ο μεγαλύτερος όγκος traffic έρχεται μέσα από τα κινητά.
Δώστε μεγάλη σημασία στο στήσιμο της σελίδας σας, στις εικόνες που θα χρησιμοποιήσετε, καθώς και στο λεκτικό τα οποία θα πρέπει να επικοινωνούν το στυλ της επιχείρησης σας, την προσωπικότητά του, τις υπηρεσίες σας αλλά και το μοναδικό σας χώρο.
Εδώ μπορείτε να πάρετε μια ωραία ιδέα από κάποια ενδιαφέροντα wordpress themes.
2. Κάντε την επιχείρηση σας ορατή στη σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης της Google

Ωραία, κάνατε το πρώτο βήμα. Δημιουργήσατε την ιστοσελίδα σας. Τώρα θα πρέπει να την βγάλετε έξω στον κόσμο!
Τι βλέπετε στα αποτελέσματα της google όταν αναζητήσετε “barbershop κοντά μου”;
Αν δεν εμφανίζεστε όταν οι άνθρωποι ψάχνουν τις υπηρεσίες που προσφέρετε στην περιοχή σας τότε απλά είναι σαν να μην υπάρχετε για τους νέους δυνητικούς σας πελάτες.
Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να εμφανίζεστε όταν οι άνθρωποι ψάχνουν για εσάς ή τις υπηρεσίες σας.
Εδώ έχουμε 2 λύσεις και θα πρέπει να τις κάνουμε και τις 2 για να έχουμε σωστά αποτελέσματα.
Η πρώτη είναι η καταχώρησή στους χάρτες της Google.
Η google είναι η νούμερο ένα μηχανή αναζήτησης. Για να καταχωρήσετε την επιχείρηση σας και να εμφανίζεται στους χάρτες δημιουργήστε ένα λογαριασμό στο Google My Business. Μπορείτε να το κάνετε εύκολα και είναι δωρεάν!
Η δεύτερη είναι να το basic SEO Setup
Εάν οι μηχανές αναζήτησης δεν γνωρίζουν ότι υπάρχει η ιστοσελίδα σας, η πιθανότητα κατάταξής σας δεν είναι απλώς απίθανη, είναι αδύνατη.
Τι συμβαίνει; χρειάζεται χρόνος για τις μηχανές αναζήτησης να ανακαλύψουν (και να ευρετηριάσουν) νέους ιστότοπους.
Αυτό σημαίνει ότι αν κάνετε αναζήτηση για το νέο σας ιστότοπο σας στη Google, πιθανότατα θα απογοητευτείτε. Στην πραγματικότητα, 9 από τις 10 φορές, δεν θα βρείτε τίποτα.
Ωστόσο, ακόμα και λίγες εβδομάδες μετά τη δημιουργία του, ενδέχεται να μην βλέπετε τον ιστότοπό σας στο Google, στο Bing και στο Yahoo, που αποτελούν το ~ 96% του μεριδίου αγοράς.
Τι είναι το basic SEO setup; Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) είναι η πραγματοποίηση μικρών τροποποιήσεων (page titles, meta descriptions, image alt text) σε τμήματα του ιστότοπού σας. Οι μικρές αυτές αλλαγές -σταδιακές βελτιώσεις- όταν συνδυάζονται, μπορούν να έχουν αξιοσημείωτο αντίκτυπο στην εμπειρία χρήστη και την απόδοση του ιστότοπού σας στα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης.
3. Social Media

Αυτό σίγουρα το περιμένατε. Η επιχείρηση σας πρέπει να έχει μια προσεγμένη παρουσία στα social media. Facebook και Instagram είναι 2 “εργαλεία” που θα σας βοηθήσουν τόσο να προβάλετε την επιχείρηση στους πελάτες σας αλλά θα σας βοηθήσει να προσελκύσετε νέους πελάτες.
Ωστόσο, μπορεί να αφιερώνεται πολύ χρόνο στα social media χωρίς πραγματικά να δημιουργείτε νέους πελάτες. Πρέπει να καθορίσετε τη στρατηγική για τα social media της επιχείρησης σας και να την υλοποιήσετε με συνέπεια ώστε να είναι επιτυχής.
Κάποια από τα οφέλη της στρατηγικής των social media για το χτίσιμο του branding είναι:
- Αυξάνει το brand awareness, με σχεδόν το 50% του παγκόσμιου πληθυσμού να χρησιμοποιεί πλατφόρμες κοινωνικών μέσων, είναι ένα φυσικό μέρος για να προσεγγίσετε νέους και πολύ στοχευμένους δυνητικούς πελάτες.
- Μένετε Top of Mind, Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σάς δίνουν την ευκαιρία να συνδεθείτε με θαυμαστές και οπαδούς κάθε φορά που συνδέονται. Διατηρήστε τις κοινωνικές αναρτήσεις σας διασκεδαστικές και ενημερωτικές και οι οπαδοί σας θα χαρούν να δουν το νέο περιεχόμενό σας στις ροές τους, διατηρώντας το μυαλό σας έτσι ώστε ” είναι η πρώτη τους στάση όταν είναι έτοιμοι να κάνουν μια αγορά.
- Αύξηση πωλήσεων, Μια καλή στρατηγική social media θα έχει θετική επίδραση στις πωλήσεις καθώς αυξάνει τη συνολική αναγνωρισιμότητα της επιχείρησής σας, κάνει τους ανθρώπους να μιλούν για την επιχείρηση ή τις υπηρεσίες σας και εμφανίζει τα προϊόντα ή / και τις υπηρεσίες σας σε ένα πολύ ευρύτερο κοινό. Στο τέλος, φυσικά, ο στόχος είναι η μετατροπή του χρήστη σε πελάτη / πωλήσεις. Όταν αλληλεπιδράτε με τους πελάτες σας και δημιουργείτε έναν δεσμό εμπιστοσύνης μαζί τους, αυτό δείχνει το ενδιαφέρον για τους πελάτες σας και την εμπειρία τους και συχνά μεταφράζεται σε περαιτέρω πωλήσεις.
4. Google Ads

Τα Google Ads επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να προσεγγίζουν οποιονδήποτε χρησιμοποιεί τη Google για αναζήτηση πληροφοριών, προϊόντων και υπηρεσιών στο διαδίκτυο. Όταν χρησιμοποιείται σωστά, τα Google Ads έχουν τη δυνατότητα να σας στείλουν μεγάλο αριθμό ατόμων που θέλουν ακριβώς αυτό που έχετε να προσφέρετε.
Εάν δεν διαθέτετε λογαριασμό Google Ads για την επιχείρησή σας ή δεν χρησιμοποιείτε τον λογαριασμό στο μέγιστο των δυνατοτήτων του, θα πρέπει να εξετάσετε σοβαρά το ενδεχόμενο να επωφεληθείτε πλήρως από αυτήν την πλατφόρμα.
5. Αξιοποιήστε τα εποχιακά events και αυξήστε τις πωλήσεις

Οι εποχιακές εκδηλώσεις είναι αποτελεσματικές για να αυξήσουν τη συνάφεια των προωθήσεων κομμωτηρίου. Το εποχιακό marketing ξεκινά με την ομάδα σας να βλέπει το ημερολόγιο, σημειώνοντας ημερομηνίες για να δημιουργήσει καμπάνιες και να αξιοποιήσει τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται.
Για παράδειγμα, μπορείτε να προωθήσετε τα χτενίσματα εγκαίρως για την ημέρα της Γυναίκας ή τις υπηρεσίες μανικιούρ με ένα special σχέδιο που θα δημιουργήσετε ειδικά για την περίοδο των Χριστουγέννων.
6. Δημιουργήστε μια SMS Καμπάνια

Ποιος είναι ο θησαυρός που κάθε κομμωτήριο και barbershop έχει αλλά πολύ λίγοι γνωρίζουν την αξία του; Τα τηλέφωνα των πελατών τους!
Η έρευνα δείχνει ότι τα μηνύματα SMS έχουν ανοιχτό ποσοστό 82.1%. Αυτό είναι πολύ τρελό.
Οι τακτικές των sms campaigns μπορούν να γίνουν σχετικά απλές ειδικά αν είστε εξοικειωμένοι ή αν έχετε ήδη δημιουργήσει προσφορές και διαγωνισμούς στα social media.
Για παράδειγμα, μπορείτε να στείλετε κουπόνια ή κάποιες ειδικές προσφορές πχ για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου ή κάποιες πιο προσωποποιημένες όπως ευχές γενεθλίων μαζί με μια ειδική έκπτωση.
7. Φτιάξτε Gift Cards

Οι δωροκάρτες είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να αυξήσετε τις πωλήσεις και ένας αποτελεσματικός τρόπος να προωθήσετε τις εποχιακές προσφορές σας.
Το πιο σημαντικό όμως, οι δωροκάρτες είναι ένα αποτελεσματικό εργαλείο για την προσέλκυση νέων πελατών καθώς οι ήδη πελάτες σας τις χαρίζουν σε ανθρώπους που ίσως να μην σας γνωρίζουν.
Αυτά για σήμερα.
Θυμηθείτε να ελέγχετε τακτικά το Blog αλλά και το facebook για ενδιαφέροντα νέα σχετικά με το digital marketing.
Μπορείτε επίσης να στείλετε μήνυμα στην παρακάτω φόρμα για να σας προτείνουμε τρόπους να αναπτύξετε την επιχείρησή σας.