
12 Τρόποι να αυξήσετε τους followers στο instagram
Θέλετε να μάθετε πως να αυξήσετε τους followers σας στο instagram το 2020;
Το instagram με 3,4 εκατομμύρια χρήστες στην Ελλάδα και την πλειονότητα των χρηστών του να είναι μέχρι 35 χρονών, αποτελεί το καταλληλότερο μέσο για τα brands που θέλουν να προσεγγίσουν το νεανικό κοινό και όχι μόνο.
To 63% των χρηστών χρησιμοποιούν την πλατφόρμα τουλάχιστον 1 φορά τη μέρα και αφιερώνουν κατά μέσο όρο 28 λεπτά τη μέρα στην εφαρμογή.
Το 62% των χρηστών είπαν πως ενδιαφέρθηκαν περισσότερο για ένα brand ή ένα προϊόν αφού είδαν κάποιο σχετικό instagram story.
Ένα στα τρία instagram stories με τις περισσότερες προβολές προέρχεται από επιχειρήσεις.
Για ένα brand που θέλει να προσεγγίσει ή να αυξήσει την αλληλεπίδραση (engagement) με το κοινό τους, υπάρχουν πολλοί χρήστες σε ένα μόνο μέρος που περιμένουν να σας γνωρίσουν.
Χρειάζεστε περισσότερους λόγους για να χρησιμοποιήσετε το instagram για την επιχείρησή σας;
Έτσι, για να αποκτήσετε περισσότερους followers στο Instagram και να αυξήσετε το engagement, ακολουθήστε τα 12 βήματα για την επιτυχία του brand σας.
1. Φτιάξτε ένα πλάνο και δημιουργήστε ένα ημερολόγιο περιεχομένου γεμάτο υπέροχες ιδέες.

Αφιερώστε χρόνο να σκεφτείτε για έξυπνες ιδέες περιεχομένου που ταιριάζουν με τις εποχές, τις ειδικές μέρες (γιορτές, αργίες, παγκόσμιες ημέρες), τα επερχόμενα events της επιχείρησής σας και (το πιο σημαντικό) τους συνολικούς στόχους επισκεψιμότητας και πωλήσεων.
Βέβαια, μπορείτε ακόμη να είστε ευέλικτοι και να δημοσιεύετε αυθόρμητα καθώς σας έρχονται ιδέες.
Όμως, έχοντας μια βιβλιοθήκη ιδεών και ένα (προσωρινό) πρόγραμμα θα σας κρατήσει μπροστά στο παιχνίδι αντί να προσπαθείτε να βρείτε κάθε φορά τί να δημοσιεύσετε.
Φτιάξτε ένα πλάνο περιεχομένου για το instagram και ακολουθήστε το.
2. Πειραματιστείτε με διάφορα φίλτρα.
Το ό,τι είστε επιχείρηση δεν μπορείτε να το διασκεδάζετε χρησιμοποιώντας διάφορα φίλτρα.
Αντίθετα, θα πρέπει να το ψάχνετε συνεχώς.
Όσο πιο δημιουργικές, πρωτότυπες και συναρπαστικές είναι οι φωτογραφίες σας, τόσο πιο πιθανό είναι να μοιράζονται και να ακολουθούν το λογαριασμό σας οι χρήστες.
3. Χρησιμοποιήστε το analytics του instagram για να τροφοδοτείτε συνεχώς την έρευνα για το κοινό σας.

Με έναν επαγγελματικό λογαριασμό Instagram (ο οποίος είναι δωρεάν), θα έχετε πρόσβαση σε στοιχεία analytics που δείχνουν πότε είναι πιο ενεργό το κοινό σας.
Χρησιμοποιήστε αυτά τα δεδομένα για να βελτιστοποιήσετε το πρόγραμμα των δημοσιεύσεων σας.
Το Instagram σας παρέχει επίσης πληροφορίες σχετικά με την ηλικία, το φύλο και την ανάλυση της τοποθεσίας του κοινού σας, κάτι που μπορεί να αποτελέσει αφετηρία για την έρευνα σχετικά με το κοινό σας.
4. Κάντε tag στις φωτογραφίες σας ανθρώπους που αλληλεπιδρούν συχνά με το brand σας.
Ένας άλλος τρόπος να βρείτε νέα άτομα που δεν σας ακολουθούν είναι να προσθέσετε tags με σχετικά accounts έτσι ώστε να εμφανίζονται στο news feed τους με ετικέτα.
Εάν διαθέτετε γυμναστήριο τραβήξτε μια ομαδική φωτογραφία μετά από ένα μάθημα Yoga, προσθέστε ετικέτα(tag) σε κάθε ένα από αυτά τα άτομα στη φωτογραφία. Θα εμφανιστεί σε όλα τα news feed.
Οι ακόλουθοί τους (μερικοί από αυτούς που πιθανώς έχουν παρόμοια ενδιαφέροντα) θα δουν την ανάρτηση και θα ανακαλύψουν το γυμναστήριο σας.
5. Βελτιστοποιήστε το bio σας με branded hashtags και σχετικά links (CTAs).

Το bio σας θα πρέπει να χρησιμοποιείται για την εμφάνιση call to actions, branded hashtags και ενός link, που αποτελεί κλειδί για την αναζήτηση νέων χρηστών του Instagram.
Σε αυτήν την ενότητα, οι χρήστες θα ανακαλύψουν ποιοί είστε και αν θα σας ακολουθήσουν.
Βεβαιωθείτε ότι αυτή η ενότητα ενημερώνεται όταν χρειάζεται.
Εάν διεξάγετε έναν διαγωνισμό, θα μπορούσατε να προσθέσετε αυτές τις πληροφορίες στο bio σας.
6. Τρέξτε διαγωνισμούς & καμπάνιες για να αυξήσετε το brand reach σας.

Μόλις ξεκινήσετε να χτίζετε μια βάση followers, μπορείτε να πραγματοποιήσετε διαγωνισμούς και καμπάνιες που μπορούν να προσελκύσουν περισσότερους χρήστες στη σελίδα σας.
Για παράδειγμα, μπορείτε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας ή να πουλήσετε το προϊόν σας διεξάγοντας έναν εμπνευσμένο διαγωνισμό στο Instagram.
Μπορείτε είτε να ζητήσετε από τους χρήστες να σχολιάσουν, να χρησιμοποιήσουν ένα συγκεκριμένο hashtag ή να ζητήσετε από τους follower σας να κάνουν tag ένα φίλο.
Όταν ζητάτε από τους χρήστες να προσθέσουν ετικέτα σε έναν φίλο, προβάλλεται το brand και τη σελίδα σας σε περισσότερους χρήστες του Instagram.
Είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα και την εμβέλεια του brand σας και ένα βασικό τρικ να αποκτήσετε περισσότερους followers στο Instagram.
7. Αλληλεπιδράστε κι εσείς στο instagram ( follow, like και σχόλια σε posts).
Αλληλεπιδράστε στρατηγικά με χρήστες που πιθανώς θα αρέσει το προφίλ σας.
Πρακτικά, αυτό σημαίνει αλληλεπίδραση με πιθανούς πελάτες και brand ambassadors, κάνοντας like, ακολουθώντας και σχολιάζοντας τις αναρτήσεις τους.
Ξεκινήστε με τα δικά σας hashtags, κάντε κλικ στα hashtag που χρησιμοποιείτε συχνά για να ανακαλύψετε άλλους χρήστες που δημοσιεύουν παρόμοιο περιεχόμενο.
Μπορείτε επίσης να κάνετε εναλλαγή στην ενότητα Discover της εφαρμογής Instagram για να βρείτε σχετικό περιεχόμενο.
8. Μη χρησιμοποιείτε πολύ κείμενο στις φωτογραφίες σας.
Γενικά, θα πρέπει να κρατήστε αυτό που θέλετε να πείτε για τα captions (περιγραφές).
Οι χρήστες αφιερώνουν χρόνο στο instagram για οπτικό περιεχόμενο.
Είναι εκτός των συνηθισμένων να ανεβάζετε μια εικόνα με πολύ κείμενο.
Μια μικρή περιγραφή, ένα θετικό quote είναι τέλεια, αλλά μην προσπαθήστε να βάλετε μια πλήρη περιγραφή ενός προϊόντος σας στην φωτογραφία.
9. Αφιερώστε χρόνο να κάνετε έρευνα για τα hashtags που πρέπει να χρησιμοποιείστε και είναι κατάλληλα για την επιχείρησή σας.
Χρησιμοποιώντας τα σωστά hashtags θα σας βοηθήσει να προσελκύσετε νέο κοινό.
Τα hashtags θα σας εμφανίσουν μπροστά στα μάτια του κοινού που ψάχνει για τον τύπο περιεχομένου που ανεβάζετε, είτε σας ακολουθούν είτε όχι.
Για παράδειγμα αν έχετε καφετέρια μια σχετική φωτογραφία με hashtags #coffeelovers #coffeetime θα προσέλκυε το σωστό κοινό για εσάς.
10. Χρησιμοποιείστε Geotags θα σας βοηθήσει να προσελκύσετε κοινό γύρω από την περιοχή που ενδιαφέρεστε.

Ένας ακόμη τρόπος για να σας ανακαλύψουν χρήστες οι οποίοι δεν σας ακολουθούν ήδη είναι να κάνετε geotag στις αναρτήσεις σας αλλά όχι απαραίτητα την διεύθυνση της επιχείρησης σας.
Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε την πόλη σας ή κάποιο κοντινό αξιοθέατο που είναι δημοφιλές και ψάχνουν για αυτό.
Την επόμενη φορά που οι χρήστες θα το αναζητήσουν μπορεί να εμφανιστεί και το περιεχόμενο σας.
Αν η ανάρτηση σας έχει καλά αποτελέσματα μπορεί να εμφανίζεται και στα top of the search.
11. Κάντε repost τις αναρτήσεις που οι χρήστες σας κάνουν tag.
Όταν οι χρήστες σας κάνουν tag εκμεταλλευτείτε την ευκαιρία για έξτρα απήχηση κάνοντας repost στο δικό σας feed.
12. Κάντε επαλήθευση του account σας ( το μπλε tick).

Το να κάνετε επαλήθευση του account σας μπορεί να δώσει μεγαλύτερη προβολή στο λογαριασμό σας.
Το μικρό αυτό σηματάκι με το μπλε tick προβάλλει αξιοπιστία, εμπιστοσύνη και αυθεντικότητα.
Το παραπάνω για να επιτευχθεί μια διαδικασία με κάποια συγκεκριμένα κριτήρια, αλλά αξίζει να κάνετε μια προσπάθεια και να το διεκδικήσετε.
Για να συνοψίσουμε
Το instagram είναι ένα πολύ αποτελεσματικό κανάλι για επιχειρήσεις που στοχεύουν στο συγκεκριμένο κοινό.
Απαιτεί όμως και κάποια ενέργειες και ένα σωστό προγραμματισμό.
Ξεκινήστε τις παραπάνω τακτικές και γρήγορα θα δείτε ικανοποιητικά αποτελέσματα.